maanantai 8. elokuuta 2016

Tavaroita joita haluaisin!

Moikka! Tässä postauksessa kerron minkä laisia ratsastus tavaroita haluaisin ja mitä tulevaisuudessa olen ajatellut hankkia, kunhan ensin saan rahat kasaan. Tosin jos kyseessä on jotain esim. kypäriä, turvaliivejä, saappaita niin silloin vanhempani yleensä maksavat. Jos tuote on kumminkin kallis saatan minä siitä jonkun summan maksaa. Jotkin tuotteet näistäkin pääsee tänä vuonna synttäri/joululahja toiveisiin!. Huomaathan että kuvat ei ole minun ottamia vaan Googlesta otettuja :) eiköhän tässä ole jo tarpeeksi tekstiä alkuun joten eiköhän aloiteta!



Nämä tulee ihan sekalaisessa järjestyksessä!







Ihan ekana mulla on Spooksin talvi takki!



Seuraavana on Mountain Horsen saappaat jotka on tosi kivat ja livenä ihan tosi hienot!
                                            


Kolmantena mulla on Tipperaryn pro 2015 malli, vanha turvaliivi on hajoamassa ja aika paksu niin tämä oisi  jo tarpeesssa! kuuluu myös synttäri/joululahja toiveisiin.




Neljäntenä kingslandin grip paikkaiset housut!sillä vanhat housut jää pienksi ja sitten mulla onkin yhdet sopivat ja nekin on ne juoksu ratsastus housut jotka ovat talvella vähän kylmät!



Kun ne uudeet VG1 säännöt tulee voimaan niin uus kypärä pitäis hankkia! onhan tolla mun tän hetkisellä kypärällä aika paljon jo tiputtu. niin ois hyvä vaihtaa jo uuteen joten miksipä Charles Owen ei olisi yksi hyvä vaihto ehto!




Mun mielstä on kiva omistaa useammat housut joten tässä ois  nytten yhdet Equilinen housut, värinä tietysti pinkki ja grippi paikoilla.



Ehkä viimeisenä muttei vähäisimpänä! välillä jos ei halua saappailla ratsatella voisi hyvinkin mennä vaikka chapseilla ja kengillä. musta noi free jumppien ja dyon chapsi kenkä yhistelmä on aika kiva!

                                                                                                                                                                                                 

Mitä pidit postauksesta?



voisin tehä joskus postauksen vähän halvemmista merkeistä jota haluaisin ostaa!
sillä tässä postauksessa oli nyt aikalailla merkki tuotteita.


Sitten vielä että postaus saarjaksi päätyi "Liska postaa" joka alkaa ensi viikolla, ja niitä tulee kerran kahdessa viikossa!


Toivottavasti Tykkäsi! annathan kommenttia  haluatko jatkossakin tälläisiä postauksia.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti