torstai 11. elokuuta 2016

Liska postaa

Moi! Tänään minä Liska pääsen vihdoin kirjoittamaan! Ihan ekaksi mun pitäis ehkä esittyää joten,

Mun nimi on siis Liska ja mä oon 140cm korkea risteytys tamma, rakastan pinkkiä ja hyppäämistä!
Ja sitten toi yks vaa haluu mennä koulukisoihin joka on tylsäää....
Ontoi Aino luvannu et me viel joskus mennään esteksioihinki!
Sillä jos joku kovasti treenais mun kaa ni mä hyppäisin 100cm ratana!!
mut pää osin mun pitää mennä 40-60 cm luokkia tuntiratsastajien kaa.
mulla on kolme hauskaa hoitajaa ja sit Aino!!
Tänään on Keskiviikko joten Aino tulee hoitamaan "jee, jippii"

Eli kerron nytten siis Keskiviikosta 10.8.16

Aino tuli mua moikkaamaan joskus viiden jälkeen kun se kävi kattomassa valkan.
Vaikka mä just tuol ylhääl valitin että me ei hypätä koskaan, niin tänään me hypättiin!
Aino hoiti mua vähän aikaa ja laitto suitset, olin ihan "mitää? mihin mennään ?!" mutta menin kiltisi mukaan jos sattuisi vaikka ruokaa löytymään. Olisi kumminkin pitäny arvata et joudun poseraamaan...




Toi yks oli ihan innoissaan...

Halusin mä silti edustava olla...

Silti mä raakastan pusuja!!


Tämän kuvaus session jälkeen vihdoin koitti se mitä olin koko päivän oottanut!
nimittäin kunnon harjas ja puunaus! sitten Aino laittoi suojat jalkaan ja satulan sekä suitset!
Ollaan vihdoin valmiita lähtemään.




Aluks tehtiin siirtymiä ravi käynti pysähdys että  oon kontrollisssa ja
sitten laukkaa molempiin suuntiin ympyrällä puomin ympyrällä, aina laukan jälkeen Aino siirsi ravin kautta käyntiin ja teki pyshädyksen jotta olen myös laukan jälkeen konrollissa!


 viimein hypäämään !!!!


Ensiksi tultiin vihreä valkoien pysty ja siitä jatkettiin amppari pystylle.



Saatetiin ottaa varman päälle ja lähdettiin kaukaa


Sinäänsä tuo yks tuol selässä pääs ees jotenkiin hyppyy mukaan...

no ootettii seuraavaa mein vuoroo ja ja tultiin vähän pitempi rata joka meni päin mäntyy ku Aino tuolla selässä jotain sääti. Tuli siinä kuitenkin 3 hyvää hyppyä! tiet ja vaihdot sitten eri asia...
   Aloitettiin taas vihreä valkoseesta.


Siitä ampparille ja ampparilta vasemmalle.

 Uudestaan vihreä valkonen. ja siitä vasemmalle ja raviin siirtyminen.

Taitavasti ratsatettu Aino kun jäit jälkeen hypyssä!

Ja tästä vasemmalle jonka jälkeen puomilta oikeelle.

Puomin jälkeen innostuin ja suutuin ku Aino jäi pitää likaa suusta kiinni kun teki laukan vaihtoo ja mä innostun...





Onneksi sain tunnin jälkeen halin!
ja kylmät taakasiin!


kiitos kun luit - Liska:)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti