tiistai 8. maaliskuuta 2016

Liskan varusteet

Heippa nyt esitelen teille Liskan varusteet, idean sain Emilialta
enkä tässä postauksessa ala selittämään mistä ostin ja paljonko makso!


1. feikki Magic Brush (minun)
                                     
2. kukka harja (minun)

3. tallin perus harja


4. piikkisuka(Tallin)


4. Kumisuka (tallin)

5.toinen kumisuka (Tuulin)


6. kaviokouku ( tallin)

7. pääharja (Marin tuoma)

8. Harja harja (minun)

9. päitset ja naru (Tuulin?)

10. varapäitset (tallin)

11. Loimi (tallin)

12. Horzen siniset suojat (miun mut oon saanu tuulilta)

13. Mattesin karvaromaani (tallin)


14. Satula ja vyö (Tallin)


15. huopa jossa liska brodeeraus (miun mut oon saanu Tuulilta)


16. otsapanta (tallin)

17. suitset (tallin)

                                                                                                                                                                
kaikki kuvat C. minä! toivottavasti tykkäsit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti